TR EN
Giriş Üye Ol Mekan Sahiplen Mekan Ekle
📍 Yakın mekan radarını aç Konum izni verirsen 10 km çevrendeki gerçek mekan önerilerini gösteririz.
Yakındakiler
🛡️ MR Çözüm Merkezi

İstanbul Restaurant şikayetleri ve çözüm talepleri

İstanbul Restaurant için şikayetleri, çözüm taleplerini ve yorumları tek sayfada takip edebilirsin.

KonumArnavutköy, İstanbul
KategoriRestaurant
Yorum Puanı4,9 ⭐
Yorum Sayısı133
İstanbul Restaurant çözüm merkezi
İstanbul Restaurant Arnavutköy, İstanbul · ⭐ 4,9

İşletme hakkında kısa bilgiler

MekanRadar’daki işletme kaydı, yorum sinyalleri ve çözüm merkezi bağlantıları.

İstanbul Restaurant • Arnavutköy, İstanbul • Taşoluk, 34283 Arnavutköy/İstanbul • Google puanı: 4.9 (133 değerlendirme)

Onaylı şikayet ve çözüm talepleri

Yalnızca moderasyondan geçen kayıtlar listelenir; kartlarda işletme yanıt durumu ayrıca gösterilir.

Şikayet kaydı oluştur
Bu işletme için şu anda kayıtlı/onaylı olumsuz çözüm talebi bulunmuyor.

Yeni bir şikayet veya çözüm talebi oluşturulursa bu sayfadan takip edilebilir.

Google yorumlarından öne çıkanlar

Şikayet kaydı olmasa bile işletme hakkında mevcut yorum sinyalleri kullanıcıya fikir verir.

N M G
Google yorumu
⭐ 5,0

Ailecek ve farklı misafir guruplarıyla yemeğe gittik dünya mutfağından çok güzel yemek örnekleri olan bir menü ile karşılaştık özellikle şefin tercihi olan Çökertme kebabına ve fırın sütlaça bayıldık ayrıca çocukların istedikleri...

2025-12-26 18:46:0...
Aytekin
Google yorumu
⭐ 5,0

Yemeklerin lezzeti gerçekten harikaydı; kullanılan malzemelerin kalitesi ve sunum özeni hemen fark ediliyor. Servis ekibi son derece ilgili, güler yüzlü ve profesyoneldi. Kendimizi çok iyi ağırlanmış hissettik. Hem yemek kalitesi...

2026-01-22 20:32:1...
MATİK GENÇ
Google yorumu
⭐ 5,0

Sama‘da otel bünyesinde bulunan İstanbul restorantın Türk mutfağı ve dünya mutfağı bakımında oldukça zengin bir menüye sahip gelip buraya uğramanız ve yemeklerden tapmanızı tavsiye ederim muazzam bir restorant.

2026-01-20 12:58:0...
Zekiye Aydoğan
Google yorumu
⭐ 5,0

Kahvaltı için geldik. Bölge için gerçekten ihtiyaç olan güzel bir mekan olmuş. Kahvaltı oldukça lezzetliydi, hizmet kalitesi de gayet iyiydi. Güler yüzlü ve ilgili çalışanlara teşekkür ederiz.

2026-03-08 12:36:2...
Öznur
Google yorumu
⭐ 5,0

Ailece yemek yediğimiz bir restoran; yemeklerin lezzeti ve sunumu çok güzel. Çocuklarında keyifle yiyeceği birçok menü mevcut. Tavsiye ederim.

2025-12-26 22:40:1...

İlgili şikayet & çözüm aramaları

Benzer işletmelerin çözüm sayfaları

Aynı şehir veya kategori yakınlığındaki diğer işletme çözüm sayfaları.